Friday, February 16, 2007

送狗迎猪

再过几天就是猪年的大年初一了,
心情严重被影响, 因为根本就是新年 mood 嘛.
心早已归顺于白日梦里.. 很想快快回家啊~~~
没关系, 还有一天, 我忍.. =.=

很多人都以为我肖猪哦.
其实呢, 我是半狗半猪, 俗称"猪头狗尾". 哈!
认真来讲, 我肖狗啦, 不是肖猪.
原因是二十余年前,
我迫不及待地在新年还没到来前赶紧爬出来抢红包.
不知不觉也抢了二十多年. 哈哈..

废话也不多写了.
只想借着这一篇向大家拜年!!

三"猪"报喜, 福星高照!
动起来!!


"舞"福临门 (舞狮的舞),
猪来运转.
好运继续, 衰运远离你和我~~

祝大家猪年行大运, 新年快乐!!

5 comments:

Sfun said...

新年快乐,万事如意,财源滚滚来。

Anonymous said...

小姐,你好年輕哦~

Anonymous said...

噢~醬不會就曝露了自己的芳齡?嘿,還很YOUNG啦~免kia!車還老一些,天!
看樣子你還在老家過年哦~回來的時候,要一路順風哦,小心開車![^___^]...

Anonymous said...

erm.. i guess it's a little bit late. but wish everyone health and prosper for the coming year!!! I'm back to the reality and normal after a month holiday. So sad. I really feel retarded when i get back here. I was sick when i get here, plus lost my luggages, and jet lag. just feel lonely n no one taking care after me when i sick here. haih... after all, this is reality.. today is my first working day.. luckily, i feel much more better when i get up today. even tho i still having jet lag that woke me up at 4 am.

Lee Keong

jaNeSSe said...

ShuFen, 希望我现在跟你说声新年快乐, 你应该能接受吧? 哈! 愿你心想事成哦.. ^_^

gondolier, 嗯.. 不年轻咯.. 年轻的blogger还大有人在.. 哈哈哈..

車太炫, 只要保持心境年轻, 那就一点也不老. 对吗? 哈!

LeeKeong, now should be ok with the time at Canada rite? Do take care of yourself ya. ^_^

Post a Comment